محمد انکوتیمحمد انکوتی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

تعزیه خوان کوچک

زیر سایه خورشید

1392/6/23 12:21
نویسنده : محمد
445 بازدید
اشتراک گذاری

اما رضا کمک کن که به عهدم وفا کنم!!!!!!!!!

 

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع) 

دوستای خوبم سلام

می دونم که همه تون خوب می دونید  این هفته جشن میلاد آقا امام رضا را در پیش داریم 

اول از همه این میلاد با سعادت رو به همه تون تبریک می گم

بعد از اون هم می خوام از تون دعوت کنم

که در جشن زیر سایه خورشید که با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار میشه شرکت کنید

ما هم این افتخار نصیبمون شده که در برگزاری این جشن سهم کوچکی داشته باشیم

منظورم از ما   من و بابامه

چون من به بابام قول دادم همیشه در کنارش باشم

و هیچ وقت تنهاش نذارم

امام رضا کمکم کن به عهدم وفا کنم!!!!!!!!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یه دوست کوچولو
23 شهریور 92 12:31
سلام دوست کوچولو من







خیلی خوشحالم که می بینم دوستای خوبی دارم







که در کنار بابابهای خوبشون







تو این جور مراسم شرکت شرکت می کنند







امام رضا کمکش کن




















شیرین
24 شهریور 92 9:05
سلام کوچولو

خیلی زود نیست برای قول دادن







Anonymous
26 شهریور 92 5:25